flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

                                                                                                                                                                                                                  ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом в.о. керівника апарату суду

Городоцького районного суду

Львівської області

від 16.07.2012р. № 50

 

 

 

ІНСТРУКЦІЯ

про порядок відшкодування фактичних витрат

на копіювання або друк документів,

які надаються запитувачам інформації

 

1.        Ця Інструкція відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» визначає порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки), які надаються запитувачам інформації Городоцького районного суду Львівської області.

 

2.        Заступник керівника апарату суду або безпосередньо виконавець, який надаватиме відповідь на запит, здійснює розрахунок фактичних витрат на копіювання або друк документів (додаток 1), оформляє рахунок за формою (додаток 2), та упродовж одного робочого дня передає його запитувачу інформації.

Розмір фактичних витрат вираховується з урахуванням розміру мінімальної заробітної плати станом на дату направлення запитувачу інформації повідомлення про розмір фактичних витрат.

 

3.        Сума відшкодування фактичних витрат має здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740.

 

4.        Оплата рахунків на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію здійснюється через установи банків чи відділення зв»язку за реквізитами, зазначеними в рахунку (додаток 2).

 

5.        Якщо кількість сторінок відповіді на запит на інформацію неможливо визначити заздалегідь, зважаючи на значний обсяг такої відповіді, відповідальна особа або безпосередньо виконавець, надсилає запитувачеві лист на рахунок, у якому зазначається часткова сума відшкодування витрат.

 

6.        Після отримання від запитувача оригіналу квитанції про сплату витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, інформація надається запитувачу у строки, визначені законодавством про доступ до публічної інформації.

 

7.        Відповідь на запит на інформацію не надається у разі повної або часткової відмови запитувача від оплати витрат, пов»язаних із наданням такої відповіді У разі ненадходження протягом одного місяця документів, що підтверджують повну оплату витрат, відповідальна особа робить відмітку про відмову в отриманні відповіді на запит на інформацію в реєстраційному журналі запитів.

 

 

 

 

Додаток 1

 

Розміри фактичних витрат на копіювання або друк документів

 

Послугащо надається

Норми витрат

за виготовлення однієї сторінки

Копіювання або друк копій документівформату А4 та меншого розміру (в томучислі двосторонній друк)

0,1 відсотка розміру мінімальної заробітноїплати

Копіювання або друк копій документівформату А3 та більшого розміру (в томучислі двосторонній друк)

0,2 відсотка розміру мінімальної заробітноїплати

Копіювання або друк копії документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

0,3 відсотка розміру мінімальної заробітноїплати

 

 

Додаток 2

 

Надавач послуг:                   Територіальне управління Державної судової адміністрації

України в Львівській області

Реєстраційний рахунок:      31259275210102 в ГУ ДКСУ у Л/о

МФО банку:                         825014

Код ЄДРПОУ:                      26306742

Платник:                               _____________________________________________________

_____________________________________________________

 

 

РАХУНОК №_______

від ____ ________________ 20 ____ року

 

 

з/п

Найменування

Вартість виготовлення 1 сторінки

(без ПДВ), грн.

Кількість сторінок од.

Ціна

(без ПДВ), грн.

1.

Витрати на копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру

 

 

 

 

2.

Витрати на копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру

 

 

 

 

3.

Витрати на копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацію міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо

 

 

 

 

 

 

РАЗОМ

 

 

 

 

 

 

Всього до сплати: _______________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

(сума прописом)

 

 

Виконавець _____________________

                                             (підпис, ПІП)