flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Прес-секретар суду у взаємодії із ЗМІ

13 вересня 2016, 17:47

Регіональним відділенням Національної школи суддів України у м. Львів у період з 7–9 вересня 2016 року проведено семінар для прес-секретарів судів  Львівської області на тему: “Зв’язки з громадськістю в судах”.

 

В означеному заході взяла участь заступник керівника апарату суду – в.о. прес - секретар суду Зоряна Ривак.

Викладачами семінару запрошено суддів Львівського окружного адміністративного суду Олександра Сасевича - кандидата юридичних наук, члена Ради суддів України та Ростислава Москаля, суддю Миколаївського районного суду Львівської області Володимира Павліва, судового експерта-психолога КЗ Львівської обласної клінічної психіатричної лікарні, головного експерта Департаменту охорони здоров’я Львівської обласної державної адміністрації Зінаїду Кошулинську, прес-секретаря Львівського апеляційного адміністратвиного суду Ольгу Давид, доцента кафедри теорії та філософії права юридичного факультету Львівського національного університету ім. І. Франка, кандидата юридичних наук Тамару Дудаш та керівника і координатора всеукраїнської  ГО “Самооборона Майдану” у Львівській області Валентина Середюка.

Під час семінару слухачі розглянули питання підвищення авторитету судової влади в українському суспільстві; громадський контроль за судовою владою; інформаційні технології як спосіб інформування громадськості щодо функціонування судової влади та формування громадської думки, а також обговорили питання організації медіа-супроводу діяльності суду (в тому числі під час розгляду резонансних справ);  моніторингу медійного простору, як необхідної складової виявлення інформаційних запитів громадськості; особливості підготовки медіа-карти.  

 

Особлива увага була акцентована поводженню перед камерою, формулюванню думок під час спілкування з журналістами.  

 

Мета заходу - сформувати у прес-секретарів навички впевненої поведінки та ефективної комунікації, вміння долати психологічні бар’єри у конфліктних ситуаціях, що виникають у роботі